۳۱ تیر ۱۳۸۸

اخبار تکمیلی آزاد شدن دستگیر شدگان 18 تیر

در طی روزهای اخیر برخی از افرادی که از ابتدا به زندان اوین برده شده بودند از جمله تمامی دختران آزاد شدند. امروز چهارشنبه 31 تیر نیز تعداد 10 نفر از بازداشت شدگانی که از ابتدا به کمپ کهریزک و سپس به زندان اوین آورده شدند آزاد شدند ولی مابقی 132 نفر هنوز در یکی از بندهای زندان اوین قرار دارند که پس از انجام بازجویی های آنها احتمالا طی دسته های 20 نفری طی روزهای آتی در هفته بعد آزاد شوند.

یک درخواست: لطفا اگر کسی از بازداشت شدگان 18 تیر از فاصله زمانی بازجویی در زندان و آزاد شدن اطلاع دارد، در اینجا ذکر نماید.

تصحیح: در ویرایش اولیه پست ذکر شده بود که تمامی کسانی که از ابتدا در اوین بوده اند آزاد شده اند، ولی طبق تذکر یکی از خانواده های بازداشت شدگان (در بخش نظرات همین پست)، برخی از آنان آزاد نشده اند و با توجه به اسامی اعلام شده چیزی حدود 50 نفر از 90 نفری که از ابتدا در اوین بوده اند آزاد شده اند. ممنون از تذکر ایشان

۷ نظر:

  1. برادر من از جمله کسانی است که 18 تیر دستگیر شده و از هماه ابتدا در اوین بوده است اما هنوز آزاد نشده است. کسان دیگری را هم می شناسم که وضعیتی شبیه این دارند. این خبر شما که همه کسانی که از ابتدا در اوین بوده اند آزاد شده اند، صحیح نمی باشد.

    پاسخحذف
  2. امشب جلوی اوین بودم. یکی از آزادشدگانی که در کهریزک بوده گفت در کمپ کهریزک بسیار کتک خورده است ولی در اوین وضع خوب بوده است. همچنین ایشان گفتند که گاهی فرد را تنها یک بار بازجویی می کنند و فردای بازجویی آزاد می کنند و گاه بازجویی 2 تا 3 بار تکرار می شود.

    پاسخحذف
  3. ممنون، تصحیح شد.
    این طور که شنیده شده دیشب یا به عبارتی بامداد امروز پنجشنبه هم یک سری از زندان اوین آزاد شده اند که خبر تایید شده ای در مورد اونها ندارم، لطفا اگه کسی خبری داره اعلام کنه.

    پاسخحذف
  4. دیشب 60 نفر آزاد شدند. اکثر 18 تیری ها آزاد شدند و فقط چند نفر باقی مانده اند. برادر من هم دیشب آزاد شد. ممنون از وبلاگتون

    پاسخحذف
  5. تبریک میگم

    به امید آزادی تمامی بازداشت شدگان

    پاسخحذف
  6. احمد دانشگاه تهران۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۱

    به نظر من باید همه مزدورها رو اعدام کنند تا مردم یک نفس راحت بکشند و امنیت آنها برگرده
    مرگ بر وطن فروش خائن
    مرگ بر موسوی
    مرگ بر خاتمی
    مرگ بر کروبی

    پاسخحذف
  7. تبریک به ملت غیور ایران که اراذل و اوباش سیاسی رو در نطفه خفه می کنه(مرگ بر اراذل جلبکی)مرگ بر موسوی
    بیچاره ها برید به زندگیتون برسید و دست از این ملت مظلوم اما مقتدر بردارین

    پاسخحذف