۲ مرداد ۱۳۸۸

آزادی تعداد زیادی از بازداشت شدگان

دیشب پنچشنبه یک مرداد ماه تقریبا 60 نفر از بازداشت شدگان زندان اوین آزاد شدند که بسیاری از آنان جزو دستگیر شدگان 18 تیر بودند. ظهر دیروز پنجشنبه از سوی دادگاه انقلاب با خانواده های بازداشت شدگانی که دیشب آزاد شدند تماس گرفته شد و به خانواده ها اعلام کردند برای آزادی فرزندان خویش با آوردن مدارک لازم (فیش حقوقی، شخص صاحب فیش حقوقی، مدرک شناسایی بازداشت شده و ...) به این دادگاه مراجعه نمایند. خانواده های بازداشت شدگان از ساعت 5 بعد از ظهر در محل زندان اوین منتظر آزادی فرزندان خویش بودند و آزادی بازداشت شدگان از ساعت 7 شب آغاز شد و با کندی ادامه یافت و تا واپسین ساعات شب ادامه یافت و حدودا 60 نفر آزاد شدند.

همچنین امروز جمعه نیز با بعضی از خانواده های بازداشت شدگان از سوی دادگاه انقلاب تماس گرفته شده است. به امید آزادی تمامی بازداشت شدگان و تبریک به خانواده های کسانی که آزاد شده اند.

۱۴ نظر:

  1. برادران و خواهرانمان همه را آزاد کنید

    پاسخحذف
  2. من از اوین آزاد شدم یا اخراج شدم نمی دانم
    اما برادرانم و خواهرانم هنوز در آنجا هستند
    روحم اسیر رنج اسارت آنان است
    روحم آزرده است
    بغض دارم
    بغضی که از یاد برادران و خواهرانم در گلویم میپیچد
    راه نقسم را بسته است
    من یان سوی دیورام و آنان سوی دیگر
    آنها در بندند
    محردم از آزادی محروم از تغیه و ...

    پاسخحذف
  3. بچه ها را سالم بردند بعدا جنازه تحویل میدهند

    پاسخحذف
  4. تا كنون( ١٦ مرداد)حدود ١٢ نفر به دليل نداشتن فيش حقوق در تهران و يا جواز كسب هنوز در زندانند.

    پاسخحذف
  5. من از بازداشت شدگان 18 تیر هستم که بعد از 26 روز از اوین آزاد شدم،اسم من تو لیست بازداشتی ها نبود فقط می خواستم بگم که تعداد بازداشتی ها بیشتر از این حرفا بود.

    پاسخحذف
  6. چیز تو چیز هر چی وطن فروشه جلبکی و سبزه

    پاسخحذف
  7. ملت از خائنین به وطن بی زارند

    پاسخحذف
  8. ه نظر من باید همه مزدورها رو اعدام کنند تا مردم یک نفس راحت بکشند و امنیت آنها برگرده
    مرگ بر وطن فروش خائن
    مرگ بر موسوی
    مرگ بر خاتمی
    مرگ بر کروبی

    پاسخحذف
  9. ما چیکار کنیم که شما وطن فروشها دست از ملت و ما بر دارین
    پول که دارین
    حرم سرا که دارین
    پست و سمت که دارین
    بابا ولمون کنین
    این قدر وقت بی ارزش خودتون رو صرف این اراجیف نکنین

    پاسخحذف
  10. we want free of you
    because you are very hatefull in our nation

    پاسخحذف
  11. من چیز خوردم به چیز(موسوی) رای دادم

    پاسخحذف
  12. مرگ بر دیکتاتور سبز
    موسوی خبیث
    خاتمی کثیف
    کروبی کریه

    پاسخحذف
  13. مرگ بر دیکتاتور سبز
    مرگ بر دیکتاتور سبز
    مرگ بر دیکتاتور سبزمرگ بر دیکتاتور سبز
    مرگ بر دیکتاتور سبز
    مرگ بر دیکتاتور سبز
    مرگ بر دیکتاتور سبز
    مرگ بر دیکتاتور سبز

    پاسخحذف