۲۶ تیر ۱۳۸۸

بی خبری از وضعیت بازداشت شدگان دختر

متاسفانه از وضعیت بازداشت شدگان دختر اطلاعات زیادی در دست نیست. شنبه 20 تیر بر روی درهای زندان اوین لیست اسامی تنها 16 تن از دخترانی که در روز 18 تیر بازداشت شده اند در میان 92 نام دیگر منتشر شد و به غیر از این نام ها، نام دختر دیگری که بازداشت شده باشد منتشر نشده است. نام این 16 تن در ادامه به تفکیک آمده است.

لطفا اگر دختری از بستگان شما دستگیر شده و نام وی در لیست نیست، از طریق شماره ذکر شده و یا از طریق همین وبلاگ نام وی را اعلام نمایید تا وضعیت وی قابل پیگیری باشد.

1. افرا روشني - فرزند محمود

2. اکرم عسگري - فرزند جمشيد

3. بي بي هاشمي - فرزند آقا محمود

4. بي تا خاک نگار - فرزند سعيد

5. زهرا مرادي - فرزند علي

6. سکينه آرابي - فرزند غلام رضا

7. سوري ابراهيمي - فرزند حشمت

8. فخري مريزاده - فرزند علي محمد

9. فرانک خود نگاه - فرزند ملاداداش

10. فلورانس حاجبي - فرزند حسن

11. فهيمه السادات راد تهراني - فرزند سيد اسماعيل

12. مرجان عبدالهي - فرزند محمد

13. مريم سررشته داري - فرزند ناصر

14. مريم عسگري - فرزند محمد

15. منصوره مظفري - فرزند علي اکبر

16. نگار مقدمي - فرزند غلامحسين

۴ نظر:

  1. علی دانشگاه فردوسی۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۴

    نظر من باید همه مزدورها رو اعدام کنند تا مردم یک نفس راحت بکشند و امنیت آنها برگرده
    مرگ بر وطن فروش خائن
    مرگ بر موسوی
    مرگ بر خاتمی
    نظر من باید همه مزدورها رو اعدام کنند تا مردم یک نفس راحت بکشند و امنیت آنها برگرده
    مرگ بر وطن فروش خائن
    مرگ بر موسوی
    مرگ بر خاتمی
    مرگ بر کروبی

    پاسخحذف
  2. تبریک به ملت غیور ایران که اراذل و اوباش سیاسی رو در نطفه خفه می کنه(مرگ بر اراذل جلبکی)مرگ بر موسوی
    بیچاره ها برید به زندگیتون برسید و دست از این ملت مظلوم اما مقتدر بردارین

    پاسخحذف
  3. من یک وبلاگ نویس هستم
    افتخار می کنم که مزدور و وطن فروشهای سبز رو اعدام کنند تا دیگه علیه ملت اوباشی نکنند

    پاسخحذف
  4. من برادر اکرم عسگری هستم بایداو را اعدام کنند تا به سزای عملش که وطن فروشی ست برسه

    پاسخحذف